18 Ocak 2011 Salı

Cehd 1: Süleymaniye (Ağustos 2006)











4 yorum:

  1. http://faniatak.blogspot.com/ blogundaki vermiş olduğun linkler çevrimdışı gözüküyor. yenileme durumun var mı? blog işi çok iyi olmuş bu arada. bi de şunu sorayım: T'S'ANRI kitabın dolaşımda mı?

    YanıtlaSil
  2. Ben bağlantıları yeniledim, şimdi yüklemesi lazım. Ayrıca, e-mailinizi verirseniz T'S'ANRI'yı yollayabilirim. -Efe

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    cehdlerin jpg hallerini tek tek indirebildim. teşekkürler. e-mailimi veriyorum. T'S'ANRI kitabınızı bana da yollayabilirseniz sevinirim. ayrıca Cehd'ler için "adres verildiğinde gönderilir" ifadesini sanal adres olarak algıladım. onları da en azından pdf olarak alabilsem, derli toplu olurdu, iyi olurdu. uzatmadan adres(ler)im (önem sırasıyla): ozkanmehmetali1@gmail.com / mehaliozkan@gmail.com
    bu arada F'ani atak'ı da bulmuş oldum, arıyordum nicedir. başdöndürücü bir deneysellik ilk izlenim. okuyacağım.
    şimdiden her şey için teşekkür ediyorum. kolay gelsin.

    YanıtlaSil